Ja nähtävästi järistyksillä =)  Oli aivan päässyt unohtumaan että naapuritontilla on uuden talon perustuksien teko käynnistymässä. Viikko-pari sitten tarkastivat kaikki naapuritalot etukäteen ja tänään on sitten alkanut täristä..kuulostaa ihan siltä kuin isot lumimassat vyöryisi alas katolta, mutta se ei ihan tähän vuodenaikaan vielä sovi =)

Eniveis, eilen tuli käytyä Turussa kirjamessuilla ties kuinka monennetta kertaa, mutta tällä kertaa alkoi jo hieman kyllästyttää.. Todella masentavaa kierrellä kahta hallia, kun ei ole varaa ostaa kaikkia kiinnostavia kirjoja. Todella vähän oli muuten käsityökirjoja, ei ainakaan mun silmiini osunut kuin yhdessä paikassa kolme uutta kirjaa. Vanhoja siis oli todella paljon, mutta niissä tuntuu olevan "nostalgia"-hintaa niin paljon, ettei ne ihan mun laukkuuni päädy. Mä kun vielä ainakin haluan vaan omaa silmää miellyttäviä ihan tavallisia neuleita, eikä mulla ole tarvista saada vuoden 1939 virkkauslehteä muovikuorissa..Löysin silti kaksi kirjaa, toisen lahjaksi vuosia täyttävälle ja itselle "uusi" Kingin kirja, Hearts in Atlantis, suomeksi Pedon sydän-nimellä ilmestynyt. Ei ole tuota tullut luettua, on muutenkin ollut opiskelun takia lukemiset vähissä, joten nappasin sen sitten mukaani. Espanjasta tuli näet ostettua Musta Torni-sarjan viimeinen osa (englanniksi sekin) jota on jo tullut odotettua, ja siinä oli sen verran viittauksia tähän viimeisimpään hankintaan että pakkohan se on lukea =) Kingillä on muutenkin niin loistava tapa linkittää kirjojaan yhteen, jotenkin on todella hieno huomata niitä.

Olen myös saanut jotain aikaankin, pistän hetken päästä kuvia ja selityksiä =)