Joskus sitä on niin alamaissa, että on todella vaikea olla morkkaamatta itseään. Viime viikko oli Pomon poissaolon takia todella hiljainen, ja sain sen jotenkin käännettyä siten, että olen työssäni aivan toivoton. Ihan vain siksi, ettei ollut mitään tekemistä! Mussa on sellainen "vika", että tarvitsen oikein tehdystä työstä palautetta. Jos palautetta en saa, alan uskoa olevani huono ja pikkuhiljaa alkaa myös työn taso laskea.

Tänään Pomo tuli lomilta, ja vaikka olen iloinen siitä, että joku lomille pääsee, olin myös todella iloinen että juuri tämä loma loppui --> ehkä nyt on minullakin taas tekemistä :)

Toinen ilonaihe on saamani palaute :) Ilmeisesti olen tuon yhden ulkomaalaisporukan kanssa tehnyt jotain oikein, sillä kaikkien kielimuuriongelmien jälkeen he palatessaan viikonloppulomalta toivat minulle kasan suklaata! Aivan ihania :) En minä suklaasta juuri perusta, mutta ajatus on niin ihana ja tuo hymyn huulille koko loppupäiväksi!

Loppuun vielä uusi kuva pupusta, sekä erään keskeneräisen työn vaihekuva:

376544.jpg

376519.jpg